– Pytania i odpowiedzi –
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania dotyczące pobytu, rezerwacji lub udogodnień?
Zebraliśmy najczęściej pojawiające się pytania od naszych gości, aby ułatwić Ci planowanie pobytu.
Jak mam dokonać rezerwacji?
Rezerwacji można dokonać mailowo lub przez formularz kontaktowy na stronie.
W jakich godzinach muszę się zameldować i wymeldować?
Zameldowanie i wymeldowanie w elastycznych godzinach – ustalane indywidualnie.
Ile osób może nocować w apartamencie?
W zależności od apartamentu – od 1 do 4 osób.
Szczegóły przy rezerwacji.
Czy można otrzymać fakturę?
Tak – wystawiamy faktury na życzenie gościa.
Czy można wynająć apartament na jedną noc?
Tak, oferujemy wynajem już od jednej doby.
Czy jest możliwość dłuższego wynajmu (np. na miesiąc)?
Tak, oferujemy wynajem średnioterminowy. Warunki ustalane są indywidualnie.
Czy jest możliwość parkowania?
Tak, w pobliżu budynku znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe.
Czy można przyjechać z dzieckiem?
Tak, mieszkania są rodzinne i przyjazne dzieciom.
Jak mogę zapłacić za nocleg?
Możliwość płatności gotówką lub przelewem.
Czy można przyjechać ze zwierzęciem?
Prosimy o wcześniejszy kontakt – rozpatrujemy indywidualnie.
Czy apartament jest czysty?
Tak, po każdym gościu apartament jest dokładnie sprzątany.
Czy można samodzielnie się zameldować?
Nie, obecnie nie oferujemy możliwości samodzielnego zameldowania. Zameldowanie odbywa się osobiście – ustalamy dogodną godzinę i spotykamy się na miejscu, aby przekazać klucze i wszystkie potrzebne informacje.
Czy w apartamentach jest dostęp do internetu przez Wi-Fi?
Apartament nr 1 na ul. ks. Stanisława chwilowo nie ma dostępu do internetu. Apartament nr 2 na ul. Sybiraków na dostęp do internetu przez Wi-Fi.
Czy w apartamencie jest kuchnia?
Tak – każdy apartament ma własną, w pełni wyposażoną kuchnię.
Czy apartamenty są klimatyzowane?
W niektórych apartamentach znajduje się klimatyzacja dostępna dla gości – szczegółowe informacje w opisie apartamentu.
Czy można palić w apartamencie?
Nie – apartamenty są całkowicie bez dymu.
Palenie możliwe jest tylko na zewnątrz, np. na balkonie lub przy wejściu.
Czy dostępna jest pralka i suszarka do ubrań?
Tak, apartamenty wyposażone są w pralkę i suszarkę do ubrań.
Czy w apartamencie jest suszarka do włosów
Tak
Czy w apartamencie są ręczniki i pościel?
Tak, zapewniamy świeżą pościel, ręczniki oraz podstawowe środki higieniczne.
Czy w apartamencie jest odkurzacz (sprzęt do sprzątania)
Tak.
Czy w pobliżu są sklepy lub restauracje?
Tak, w najbliższej okolicy znajdziesz sklepy spożywcze, piekarnię, aptekę oraz kilka restauracji i barów.
Czy apartamenty znajdują się na parterze czy wyższym piętrze?
Jedno z mieszkań znajduje się na II piętrze a drugie na III piętrze. Budynki nie posiadają windy.
Czy apartamenty są ciche?
Tak – apartamenty znajdują się w spokojnej okolicy, co zapewnia komfortowy wypoczynek.
Czy apartamenty są odpowiednie do pracy zdalnej?
Tak – wnętrza są przestronne, mają szybki internet i wygodne miejsce do pracy przy stole lub biurku.
– pytania –
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami – jesteśmy tu, żeby Ci pomóc!